Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Εγώ και η θεία Δίκη! Δεν είναι θεία μου…


Κάνοντας παρέα με μένα, άρχισα να ανακαλύπτω τον εαυτό μου. Αν η λέξη «εαυτός» σημαίνει το σύνολο των ψυχικών δυνάμεων κι εμπεριέχει το εγώ και τη συνείδηση, θέλω να τον εξερευνήσω σε όλο του το μεγαλείο.
Να βρω τις αιτίες της συμπεριφοράς μου, να τις αναλύσω, να τις απομακρύνω –όπου μπορώ–, να τις αποκωδικοποιήσω. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα μου αρέσουν γιατί είμαι γεννημένη αντιρρησίας, Θεσσαλονικιά και Θρακο-Μανιάτισσα μαζί.
Να καταλήξω ότι δεν μπορώ να καταλήξω λογικό συμπέρασμα, ότι η ζωή κάνει κύκλους, ότι τίποτε δεν είναι τυχαίο και τα γεγονότα υποτάσσονται στο κάρμα ή στη νομοτέλεια του σύμπαντος.
Τώρα, πώς το σύμπαν μου, ενώ φαινόταν σκεπτόμενο και σοφιστικέ, με έμπλεξε με τη μάνα μου και προσπαθεί να με κάνει να τα βρω μαζί της, δεν το έχω αντιληφθεί επαρκώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου